Jesienny ogród i kwitnące wrzosy

Witam Was wszystkich, dzisiaj spojrzałam na datę swojego ostatniego wpisu i nawet nie wiem kiedy minął tak długi czas, kiedy ucichłam na forum ogrodniczym.

Przepraszam Was za brak regularności - ale składa się na to wiele czynników czasami w życiu pojawiają się i nie mamy na nie wpływu.

Najbardziej się cieszę , że znów z Wami jestem i dzisiaj mogę pokazać nasz ogród w odsłonie jesiennej. Prawie przygotowany do zimy -  Bo meble wyniesione, róże posiadają kopczyki, tu i ówdzie wypielone. Jest lepiej niż myślałam.

Zapraszam na jesienny spacer



















Komentarze

  1. Piękny jesienny ogród i sporo roslinek jeszcze kwitnie- fajnie.jest jeszcze na co popatrzeć bo u mnie za oknem deszcz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj !! Twój ogród zachwyca o każdej porze roku ! W jesiennej odsłonie też jest piękny właśnie dzięki takim jak Twoje kolorowym roślinkom !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój ogród jest w pięknej jesiennej szacie. Masz już go przygotowanym do zimy. Ja mam z tym problemy, bo pada deszcz, luba jest za zimno na prace w ogrodzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie by było odpoczywać w takim ogrodzie po ciężkim tygodniu pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrzosy wyglądają szczególnie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przestrzeń w tym ogrodzie pozwala na wiele szaleństw. Bardzo mi się podoba w każdej odsłonie, nie tyle jesiennej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile tylko pogoda pozwoli urok ogrodu jesienią jest niesamowity, co widać w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na: http://oddychajwogrodzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już się zabrałem za porządki w swoim ogrodzie przed zimą i już tęsknie za wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Głowa do góry, zima też potrafi być ładna...o ile na zewnątrz nie ma -20 a ogrzewanie nie działa :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ułożenie roślinności i jak poprowadzone są ścieżki i pasma traw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zagospodarowanie przestrzeni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogród naprawdę robi wrażenie. Podobają mi się szczególnie to drzewko owocowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Informuję, że mam włączoną moderacje komentarzy w odpowiedzi na dużą ilość spamu i reklam. Pozdrawiam ciepło :) Agnieszka